du är bra , men tillsammans är vi bättre.

tänkte bara skriva av mig liite !

saknar dig så mycke , önskar bara att de kunde bli vi igen ..
jag mådde så himla bra med dig, bara att få se ett sms ifrån dig gjorde mig skit glad.
jag borde igentligen gå vidare och träffa andra killar men ja kan verkligen inte .
jag har försökt , men det är bara du som finns i mitt huvud.
jo jag ska vara ärlig ,det finns en annan kille han är verkligen helt underbar.
men ja vet inte om han känner samma som mig..
även om de blir någon mellan han och mig kommer du alltid finnas kvar i tankarna,
du vet om vad ja har sagt till dig, jag vill bara se dig lycklig , fast du har ju tjej..
jag är glad för din skull men skulle vara gladare om du va singel..

skulle igentligen lägga ut denna för några dagar sen men de blev itne av !

/emilia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0